Wyzwanie.
Saturn szukał ciekawego ambasadora marki, który przypadłby do gustu mieszkańcom dużych miast, zmęczonym krzykliwą komunikacją elektromarketów skupioną wokół rabatów i niskich cen.
Saturn szukał ciekawego ambasadora marki, który przypadłby do gustu mieszkańcom dużych miast, zmęczonym krzykliwą komunikacją elektromarketów skupioną wokół rabatów i niskich cen.
Zaproponowaliśmy człowieka, który jest kwintesencją cech marki — błyskotliwości, dojrzałości, profesjonalizmu i rozrywki. I tak Wojciech Mann — znany dziennikarz muzyczny, stał się Woj‑Techem. Wraz ze swoim partnerem, młodym i wygadanym iReneuszem, wcielił się w rolę sprzedawcy w sklepie Saturn. Od tamtej pory dowcipny i inteligentny duet tworzy kompletną komunikację Saturna — od radia i telewizji po outdoor i social media.
Woj‑tech i Reneusz szybko zyskali ogromne powodzenie zarówno wśród młodszych jak i starszych klientów. Wizerunek marki wzmocnił się na wszystkich pożądanych polach, a rozpoznawalność Saturna przekroczyła nasze najśmielsze oczekiwania. Z dosyć niewyraźnego wizerunku „kolejnego krzykliwego elektro‑marketu”, Saturn przeobraził się w markę iskrzącą dowcipem i profesjonalizmem.